Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same. — Phil Bosmans

środa, 28 lipca 2010

moje potworki



moje kochane potworki mają wakacje,
czas upałów, biegania po dworze, lania wodą, moczenia w basenie minął, w domu poszedł w ruch komputer, nuda, deszcz za oknem, iście późnojesienna pogoda. Moje kochane potworki powróciły do domu i postanowiły pomęczyć mamę: mamo wymyśl coś, mamo nudzi mi się, mamo , mamo....
Otworzyłam kuchnię na zabawę masą solną, zabawy było po same pachy, aż do samej kolacji. Jutro będzie malowanie figurek, kwiatków, poduszeczek. Dzisiaj była słodka kolacja, chlebek w jajku z jabłkowo-gruszkową marmoladą, mycie, i czekanie na jutrzejszy dzień. Udało mi się sprawić, tak prostą zabawą, że potworki nie mogą już doczekać się jutrzejszego dnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails