Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz. One przyjdą same. — Phil Bosmans

wtorek, 4 września 2012

Ogród, błagam o podpowiedzi !!!!

Marzy mi się ogród bez trawnika, trawniczków, przyciętych pod linijkę. Nie wiem jak to zrobić przy tych, jak dla mnie ogromnych połaciach ziemi wokół domu. Taki trawnik-łąka tez chyba nie dla nas, zwłaszcza że domek nic z wiejskości nie ma. Kompletnie nie mam pomysłu na połączenie prostej bryły budynku z naturalnym ogrodem.

Podobają mi się i takie okolice wokółdomowe


ale też i takie



to jest zachwycające choć takich skałek jak poniżej nie będę tworzyć


takie klimaty też mnie zachwycają


i takimi nie wzgardzę



i jeszcze jeden problem :(  co wsadzić żeby efektownie wyglądało już w pierwszym roku ?   rozumiem że piękny ogród tworzy się latami, ale chyba są sposoby na to aby już w początkowym okresie wyglądał nieźle?
Proszę Pomóżcie !!!!!

tymczasem muszę zakończyć i udać się na plac budowy
pozdrawiam Was cieplutko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts with Thumbnails